2010. április 28., szerda

Ékszerek, játék, ZZzzzz (elalszok...)

Kicsit fáradt vagyok, bár azért még van kedvem blogolni, de lehet, hogy most inkább csak a tényekre és a képekre fogok szorítkozni. Először is: újra JÁTÉK van JUCII-nál, aki 100. bejegyzést, 50. rendszeres olvasót és nemsokára blogszülinapot ünnepel. Ezúton is gratula Neki! :]

Érdekes egyébként, mert én alig három hónapja írom a blogom, de ez már a 49. bejegyzésem, ehhez képest most így furcsának tűnik, hogy mások 100-hoz mennyi idő alatt érnek el, persze nem mondom, hogy nekem ripsz-ropsz itt lesz a "jubileumi" bejegyzés, mert bármi lehet, vagy alakulhat bárhogy a kedvem, a feladataim. Azért persze úgy könnyebben összegyűlik a közel félszáz, ha csak linkelem a többiek játékát (vajon nekem lesz félszázas?!) + gondolkodom az időjárásról + a hangulatomról, nem mindig (csak) a kreatív alkotásaimról írok...
De most tudok mutatni újdonságokat is, előbb 1 zsugorka kézilabdázós fülbi, egy hozzám hasonló sport-rajongó hölgyeménynek készült névnapjára, tegnap kapta meg, ezért nem mutattam előbb. Szerintem igazi csajos-tinis lett a színeivel, és a szívecskékkel, remélem az új tulajdonosának is tetszik! És még a dobókockás fülbit is megkapta ajándékba.



Aztán készült még nemrég 1 gyöngyös-drótos karkötő is próbálkozásként, szerintem így elsőre nem is lett rossz. Vidám, tavaszias, pillangós.


1 megjegyzés: