2010. április 21., szerda

Áprilisi hullámzások

Nem csoda, ha az ember hangulata ingadozik, ha ennyire bolondos ez a tavaszi idő... egyszer fent, máskor lent, és akkor általában nagyon lent. a mai napom nagy része inkább ebbe az utóbbi kategóriába tartozott, az úgy eléggé el tudja rontani az ember hangulatát, ha már reggel 8 előtt felb*sszák az agyát - már bocsánat a kifejezésért... és ez a rossz érzés nem is nagyon akart elmúlni, csak ültem a feladatok fölött, de azok csak nem akartak haladni.
Szerencsére itthon már jobb kedvem lett, megnéztem a tv-ben az egyik régi-új kedvencemet, A nagy házalakítást, szeretem, mert kreatív, mert megható, mert kedves, mert olyan emberekkel tesznek jót, akik szintén nagyon sokat tesznek egy adott közösségért, háttérbe szorítva saját szükségleteiket, akiknek az jelent örömet, hogy másoknak segíthetnek. szóval ez mindig feltölt szellemileg, lelkileg, erre ma nagy szükségem volt. Itthon azért kicsit sikerült haladnom a munkával is, csak bent olyan rossz, hogy bizonyos feladatok függnek másoktól is, akiknek szintén számos dolguk van, és így nehéz haladni... :( aztán ez is olyan, mint a hullámvasút, egyszer jobban aggódok ezek miatt, máskor kevésbé, de sajnos olyan típus vagyok, hogy ezeket a gondokat teljesen elfelejteni nem tudom, mindig motoszkál valami az agyamban, csak ritkán tudok elfelejtkezni a gondokról, akkor sem túl hosszú időre. sajnos (?) nagyon lelkis tudok lenni, néha nagy szükségünk lenne erre... :)
De azért hogy jót, szépet is írjak nektek, kaptam egy ismerősömtől nagyon szép képeket, állítólag ezek voltak a legjobbak azok közül, amik a tavalyi évben keringtek az interneten. Párat ide is beszúrok, de itt végignézhetitek mindet! :)

Legjobb városfestészet


Legjobb "Ember" kép


Legjobb emberi tájkép


Legjobb városkép


Legjobb belső természetfotó


Legszebb tájfotó


Kreatív dolgokról nem nagyon számoltam be mostanában, 7végén készült 1 zsugorka medál, de valószínűleg ajándék lesz belőle, úgyhogy inkább nem mutatom egyelőre :) Aztán most, amikor írni akartam, hogy nem jön az ihlet, gyorsan "összedobtam" 1 fülbit, majd mutatom, mi készült így nagy hirtelen. Azt hiszem, kellene vennem 1 halom drótot ékszerkészítéshez, így a rövidke szerelőpálcákkal néha úgy érzem, korlátok közé vagyok szorítva... remélem hamarosan eljutok a kreatív boltba, biztos tudnék megint pénzt költeni... :]

Na, azt hiszem, most ennyi, remélem nem csacsogtam túl sokat. :) Legyetek jók!

u.i.: örülök, hogy lassan, de azért növekszik a "követőim" száma is, köszönöm mindenkinek, aki úgy érzi, érdemes rendszeresen benézni hozzám! lassan pedig félszáz bejegyzéshez érek, pedig még csak kb. két és fél hónapja "fárasztalak" titeket :) azon gondolkodom, játsszunk-e ez alkalomból, vagy hagyjam meg ezt még későbbre... majd kiderül. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése