2010. február 16., kedd

Színes és aszimmetrikus

Végre kitaláltam, mi legyen a 7végén mutatott maradék zsugorfóliákkal, amiket sajnáltam akkor kidobni, most pedig színes és aszimmetrikus - micsoda meglepetés - fülbevaló lett belőlük. :) amúgy ma nem voltam dolgozni, szóval volt időm ilyenekkel "játszadozni", és még vásárolni is tudtam 1-2 kreatív dolgot.

Persze a szabad nap miatt nem kell irigyelni, a kórházba kellett bemennem, volt 1 egészen apró műtétem, vagyis levettek 1 anyajegyet a vállamról. Szerencsére semmit nem éreztem, most kezdem 1 kicsit érezni, ahogy már múlik az érzéstelenítő hatása.
Az ajándékláncos játékhoz már alakulnak a gondolatok, elképzelések, 1-2 ajándék elképzelését már el is kezdtem, persze ezt most még nem fogom részletezni :)

3 megjegyzés:

  1. juhj, anyajegyek.... nekem 2 nagy van a hátamon, de a rosszullét kerülget már, ha rá gondolok is, hogy le kéne szedetni.... pedig le kéne.... jajj :S

    na még mielőtt rosszul leszek, áttérek inkább a fülire... jó ötlet volt, a háromszög kevésbé az én világom, de nagyon izgalmas, jó ötlet volt így felhasználni!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát, szerintem nagyon jól kitaláltad. szép lett! És nem lepődünk meg, hogy fülbevaló lett belőle :)

    VálaszTörlés
  3. Teljesen jó az ötlet, ügyesen kitaláltad! :)

    VálaszTörlés