2010. február 13., szombat

Egy kis tavaszi hangulat

költözött a lakásba, igaz némi csalással - ezeket a csodaszép tavaszi virágokat szereztem be ma délelőtt - gondoltam anyukám közelgő névnapjára, de egyúttal magamat is "megleptem" ezzel az aranyos kis csokorral. Amúgy eltelt a mai nap, és délelőtt végre volt lehetőségem és időm fotózni is, szóval most inkább fotókat fogok csak mutogatni :)

Ezt a két pár fülbit ezen a héten alkottam, a frissen beszerzett alkatrészekből és az itthon lévő gyöngyökből, amik már nagyon várták, hogy végre történjen velük valami. Most nagyon lelkesen ugráltak fel esténként a drótokra :) Szerintem még elég kezdetlegesek, de hát így legalább van honnan fejlődnöm :)


És akkor itt vannak a beígért alátétek is, most így egyszerre mutatok mindent. Ez az első anya közelgő névnapjára készült, a többi talán egyszer új gazdához kerül majd, az "ő" sorsukkal kapcsolatban kicsit bizonytalan vagyok még. Majd kiderül.



Most este elkezdtem az ismerkedést a zsugorfóliával is, holnap szerintem kisütök 1-2 darabot, csak hogy a próba meglegyen, drukkoljatok, hogy sikerüljön! Persze fotózom is majd a végeredményt, ha jó lesz, abból is tuti valami ékszer lesz! :)
Azt hiszem, mára ennyi, remélem holnap is szép dolgokat tudok nektek mutatni!
Szép estét / napot Mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy most így egyszerre ennyi mindent megmutattál! Ez a tavaszi hangulat nagyon jó ötlet, kb. úgy érzem, h nekem is eszembe juthatott volna, nekünk az irodákban van sok virág. Szerintem a fülbevalóid egyáltalán nem kezdetlegesek, persze mindig lehet fejlődni. Az alátétek is nagyon tetszenek, praktikusak, biztosan örülni fog neki anyud! A zsugorfóliázáshoz sok sikert, tudod a klasszikus: Ügyes lány vagy, megoldod! De komolyan, pont Neked ne sikerülne?! Szóval szerintem a többiek nevében is mondhatom, h várjuk a fotókat :)

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem a telet, de már várom a tavaszt, meg a virágokat. Karácsonykor a kertünkben már kibújtak a hóvirágok, de azóta újra és újra a hó fogságába esnek, úgyhogy most ott fagyoskodnak szegények. Remélem, azért mostmár jó idő következik. :-)
    A fülik és az alátétek is nagyon aranyosak lettek. A zsugorkázás is biztosan sikerült, és igen, egyetértek Gáborral, várjuk a fotókat :-)

    VálaszTörlés