2010. február 23., kedd

Menjetek a PECSÁ-ba... :-)

ha sok-sok kreatív élményre vágytok! :-) Már 13. alkalommal rendeznek a Petőfi Csarnokban Kézműves Kiállítás és Vásárt, ami nekem olyan élmény volt, mint a kisgyereknek a cukorkabolt :) Eddig 2x voltam, hát, egésznapos szájtátás + ámuldozás :) Tavasszal + ősz végén voltam tavaly, az idei elsőt március 6-7-én rendezik a városligetben. Részletesebb leírást itt találtok :) Én biztosan ott leszek barátnőmmel, és ajánlom mindenkinek, rengeteg ötletet lehet meríteni. Egyébként ismertek olyanokat, akik részt vesznek ezen a rendezvények, árulnak, kiállítanak? :-) Mert akkor én is várnék tippeket!
További szép estét Mindenkinek! :)

4 megjegyzés:

  1. milyen gyakran szokták ezt megrendezni? mert engem nagyon érdekelne, de az oldalon nem találtam (tény, hogy annyira mélyen nem is kerestem, ha meg kiszúrta is a szemem, én az olyat nem szoktam észrevenni... :) )
    szóval nagyon köszi, hogy ezt megírtad, mert én legalábbis még nem is hallottam róla!!!

    VálaszTörlés
  2. ha jól tudom, félévente, tavasszal + ősszel. a honlapon túl sok infó nincs is, + szerintem már az őszinél is ugyanez a szöveg volt, szóval nem fordítanak rá túl sok energiát, csak a dátumot írták át... de örülök, hogy tetszik az ötlet, remélem eljutsz Te is!

    VálaszTörlés
  3. köszi, akkor az őszire pályázom, mindjárt be is írom a határidőnaplómba :)) ősszel tutira el tudok jutni :) úgyhogy mégegyszer nagyon kösz a tippet!!

    VálaszTörlés
  4. Ősszel voltam először. Nagyon jó kis hely, rengeteg ötlettel és vásárolni vlóval. :-) A Gyöngykuckó kinn volt, azt tudom.

    VálaszTörlés