2010. október 31., vasárnap

Játék és Halloween

Piroseper-Fanni nagyszerű őszi játékot hirdetett, ahol gyönyörű konyhai képszettet lehet nyerni. Persze a képek máshova is akaszthatóak és a saját konyha még egyelőre csak terv és álom (de remélem, hogy nem olyan távoli), de mindenképpen nagyon örülnék a nyereménynek. Ettől függetlenül nézzetek be Fannihoz, és rontsátok az esélyeimet, ha nektek is tetszenek a képek! :)


De hogy valami olyat is mutassak, amit alkottam, készült egy halloween-hangulatú memória karkötő, ha már nálunk is egyre jobban elterjed ez az ünnep. Még valamikor nyáron, ősz elején leltem rá erre a boszis ezüstdíszre, de már ekkor tudtam, mi lesz a sorsa. A rengeteg szabadidőm bizonyítéka, hogy csak most készültem el vele - de a meskán már megtalálható.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Enci!
    A héten megérkezett a fülbevaló, amit a játékodon nyertem. Nagyon szép, kösziiiiiiiiiiiiiii. :)

    VálaszTörlés