2010. november 11., csütörtök

PECSA - remélem alkotok végre...

Hétvégén újra PECSA és Kézműves Kiállítás és Vásár, remélem, tudok menni most is, bár még kétséges, hogy kivel… de mindenképpen szeretnék, annyira jók szoktak lenni. Kedves eladók és kézművesek vannak, akiknél ki lehet próbálni a technikákat, vásárolni hozzávalókat, ötleteket gyűjteni az ünnepi előkészületekhez, amire már szükség is van. Amúgy jó lenne találkozni azokkal a kedves alkotókkal is, akikkel már korábban sikerült összeismerkedni, Cleo-val, akinél nyáron még drótot tekergetni is voltam (azóta sem vettem rá magam ennek gyakorlására...), vagy Erikával, akivel meg pont Cleo-nál találkoztam... Itt éppen két alkotás között nézelődtem egy kicsit Cleo gyönyörű ékszereinél, és vártam, hogy barátnőm is befejezze élete első drótékszerét. :)

Amúgy mostanában nagyon nincs időm, erőm alkotni, pedig ötletek már vannak a fejemben, csak meló után kb. arra vagyok képes, hogy üljek a monitor előtt, megcsodáljam, hogy a többiek milyen szépségeket alkotnak, vagy nézzek valami filmet / sorozatot, amin nem kell túl sokat gondolkodni... amúgy most új szerelmem az Így jártam anyátokkal című sorozat, ami az őszi szünetnek és a szabadságnak hála nem fog túl sokáig tartani, mert nagyon gyorsan haladtam vele...

A sulikban múlt héten volt ugye az őszi szünet, én ennek örömére kivettem a szabit, bár túl sok időm így sem volt alkotni, munka is akadt + a program is máshogy alakult, pedig úgy terveztem, hogy csinálok 1-2 dolgot, de volt helyette pesti kiruccanás barátokkal, mozizással, bulival, + punnyadás otthon, de még csak a gyöngyeimet sem vettem elő...

Talán majd a kiállítás után tudok mutogatni 1-2 dolgot! :)

1 megjegyzés:

  1. Biztos szupi lesz a Kézműves vásár, a barátnőm is megy, a mylittlethings Rita, feltétlen nézd meg a szép üvegeit!!! :)

    VálaszTörlés