2010. október 8., péntek

Ajánlás :)

Nem szoktam blogokat ajánlani, mert úgy gondolom, mindenki megtalálja a magának tetszőeket, szörfölünk egymás blogján, nézzük, mit olvasnak a többiek, beleolvasunk mi is, ha tetszik, megy a rendszeresek közé, majd onnan tovább, és így tovább, és így tovább... de tegnap este valami annyira furcsa jóérzés fogott el, amikor rátaláltam egy ismeretlen ismerős blogjára, egy szusszra végigolvastam, és a boldogság érzése töltött el. persze ez nem azt jelenti, hogy nem imádom nézegetni a ti blogjaitokat, hogy miket alkottok, ha nem kreatívkodtok, akkor ennek mi az oka, mert dehogynem, minden nap igyekszem nyomon követni a tevékenykedéseiteket, de ez most valahogy más volt. Az egész valahogy úgy kezdődött, hogy kommunikációs főiskolára jártam, a szakdolgozatomat fotózás és színek témaköréből írtam, egy adott fotó köré felépítve. A fotót Csikós Árpád készítette (így a szakdoli kapcsán találkoztam, beszéltem vele 1x, max 2x), akinek honlapján csodás képeket, nemrég indított blogján pedig olyan gondolatokat találhattok, amivel szerintem sokan tudunk azonosulni - mindezt remek stílusban tálalva. :) Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy nézegesse meg őket, szerintem megéri!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése