2010. március 30., kedd

Játék, húsvét, miegymás

Igyekszem én sem eltűnni, olvasni és írni is, hát itt egy újabb bejegyzés.

Tavasz van! :) Az ablakomban cseperedő nárciszocskát lefotóztam ma, tegnap - amikor írtam róla - még csak kezdett kinyílni az első virág, ma meg már majdnem három is kinyílt! :) nagyon kis vidám!
Jók ezek a kis vidámságok, amúgy alapból nem mindig van happy, most így a temetés után amúgy sem, + most egyébként is elég szarul vagyok, inkább lelkileg / pszichésen, de valamilyen szinten fizikailag is. Tudom, hogy hibáztam a melóban, és nem tudom, mekkora galiba lesz belőle, remélem azért a fejem még meglesz holnap is :) De ettől függetlenül most nem érzem magam a legjobban, de majdcsak túlélem...

A húsvéti készülődés jegyében elkészültek az itthoni dekupázs-tojások, már az új helyükön virítanak a konyhaablakban, a barkaágon, ahol a többi is :) Persze előtte azért készítettem fotókat is, a tojások mindkét oldaláról, a lényeg, hogy anyának is tetszettek nagyon :) Mint ahogyan nagymamámnak is az összekészített kosárka, amit tegnap el is vittünk neki.

Újabb játékra is jelentkeztem, ezúttal Szilvinél lehet egy nagyon szép üveg nyakláncot nyerni, gondolom igaziból nagyon szép színei lehetnek :) És közben pedig készülök Reyca játékára, vagyis akciójára, csütörtökön féláron lehet megvásárolni az ékszereit a meskán, lehet lecsapok 1-2 újabb szépségre :)

Egyelőre azt hiszem, ennyi, nem tudom, akartam-e még írni mást is... Ja, ez az óraállítás eléggé megzavart most, este furcsa, hogy még 7kor is világos van, nagyon nehezen akarok elálmosodni, reggel + még kicsit sötét... :S
Na mindegy, majdcsak megszokjuk, ahogyan minden évben :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése