2010. december 22., szerda

Apróságok... és nem is annyira aprók

Szerencsére mostanában egy kicsivel több időm volt alkotni, és kedves kolléganőimnek hála megrendeléseket is kaptam. Azt hiszem, most inkább a képekre helyezem a hangsúlyt, csak néhány szóban, hogy mi micsoda :)

Készült még egy karácsonyi hangulatú fülbevaló, felkerült Meskára is, de lehet, hogy már neki is megvan a gazdája.


Táncoslányoknak, balerináknak, táncot szerető hölgyeknek ideális ez a fülbevaló:


Szarvasos memória-karkötő a zöld különböző árnyalataiban - olyan, mint az erdő... persze nem ilyenkor, télen... :) Vagy ha már úgyis tél van, akkor Rudolf, inkognitóban, piros orr nélkül :)


Kolléganőm számára készült ez a laza-alkalmi szett, fülbevaló, nyaklánc és karkötő. Elég munkás volt, de valahogy mégsem lett tökéletes, nem is a formájával van gond, hanem a megvalósítással, mert azóta több javítanivaló is akadt. de majd tanulok a hibákból :)


Ugyanezen kolléganőm fiának készült születésnapjára ez a matekzseni-óra, hát némelyik műveletet én sem értem, remélem az új gazdája érti és tetszik neki. :)



Ugyancsak a kolléganőknek készültek ezek a cicás fülbevalók, cicás karkötő, és a medál nélküli tekla karkötők is.



A lila teklákat saját magamnak fűztem, akár együtt, akár külön-külön is használhatók, mostanában eléggé "lilás" lettem. Látszik?! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése