2010. május 11., kedd

Mindenféleségek

Először is, üdvözlöm az új olvasókat a blogomon, köszönöm az eddigi jelentkezéseket az első játékomra és a kedves hozzászólásokat, jól esik ám nagyon! Persze továbbra is várom a jelentkezőket! :)
Azt már írtam, hogy megkaptam Tiffany-Anditól a piros pöttyökért az ajándékomat, most mutatom is a nyakláncot! Szerintem nagyon szép, köszönöm még egyszer, Andi!


És ha már a saját játékomat reklámozom, akkor mutatok még egy játékot, én ezúttal Cseresznyevirág gyöngyékszer-meglepetésére pályázok.


Azért 1-2 ékszer az elmúlt napokban kikerült az én kezem alól is, egy csavargatott kék üveggyöngyös fülbevaló, és egészen egyszerű zöld fűzött karkötő. Íme:


Egyelőre ennyi, csütörtöktől főiskolás napok vannak a városban, barátnőkkel kilátogatunk 1-2 koncertre, jó lesz újra "főiskolásnak" lenni 1 kicsit, lazulni, kikapcsolódni, bulizni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése