2010. május 26., szerda

Eredményt hirdetek

Ma lejárt az első játékom határideje, örülök nagyon, hogy a felhívás által sokan rátaláltatok a blogomra, szépen megnőtt a rendszeres olvasóim száma is, és a játékra is érkeztek szép számmal jelentkezések. A késői sorsolás miatt sajnos a képes dokumentáció hiányzik, és közjegyzőt sem tudtam már találni ezen a késői órán, de remélem elhiszitek, hogy nem csak kitaláltam a végeredményt. :) (azért a végeredmény dokumentálását utólag pótoltam...)


A gyöngyös fülbevalót Cserfescsillag nyerte, a legnépszerűbbnek bizonyuló parfüm-témájú zsugorkát Toritextil kapja majd, a zsugorka-maradékokból álló fülbit Csillának postázom, a fődíjnak szánt szett leendő gazdája pedig Cirelin lett. :) Gratulálok lányok! :) Postai elérhetőséget szeretnék kérni az e-mail-emre (kiss.enikoe@gmail.com), valamint a fülbevaló-nyerteseket kérem, hogy írják meg kedvenc színüket, színösszeállításukat, ha van!
Köszönöm a kedves hozzászólásokat a munkáimmal kapcsolatosan, remélem sokat fogunk még együtt játszani! :)

Egyelőre ennyi, lehet bővül még a bejegyzés, de most bealszok, úgyhogy muszáj mennem... Zzzz...

7 megjegyzés:

  1. Húúú, én még sose nyertem semmit, de tényleg sose! Nagyon örülök neki, és gratulálok a többi nyertesnek is! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon örülök! :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda??? Hogy éééén??? azt amire a legtöbben jelentkeztünk pont én?? szupiiiii :)))) Tesómnak nyertem igazából (nekem úgyis lesz még Tőled :) ), és annyira boldog volt :))) (mert eddig titokban tartottam, hogy Neki akarok nyerni, csak azt tudta, hogy játszom, és sunyi módon kikérdeztem, hogy Neki is ez tetszik-e legjobban, és mikor azt mondta, igen, eldöntöttem, hogy az Övé lesz, ha nyerek, szóval nagyon köszi!!!! 2 embernek is örömet szereztél ezzel :) )
    ja írok mailt mindjárt :)

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy örültök, és örömet szerezhettem Nektek, + Viki tesójának is! :) Viki, majd még kedvenc színt kérek tőled is, vagy színeket, és akkor igyekszem a postázással is, de mivel minden még nincs készen, amit szeretnék küldeni, ezért lehet, hogy a fülbevalók csak jövő héten kerülnek postára. Cirelin szettjét persze tudom hamarabb is, úgyhogy szépen sorban érkezni fognak az ajándékok. És remélem, hamarosan Csilla is jelentkezik! :)

    VálaszTörlés
  5. mm, lehet, hogy az e-mailem nem kaptad meg?

    VálaszTörlés
  6. Viki, de, megkaptam, ez a bejegyzés már hamarabb megszületett, mint hogy a leveled landolt volna a postaládámban. adást vettem, mindenféle színt szeretsz, a postázással pedig ráérek :)

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a nyerteseknek! :-)

    VálaszTörlés