2010. június 7., hétfő

Blue

Készen is lettem az új memória-karkötőmmel, rájöttem, hogy azért nem kis meló egy ilyen tízsorosat összeállítani, de elégedett vagyok a végeredménnyel. Kéket fűztem kékkel, + kicsi fehérrel, zölddel a változatosság kedvéért, és kár, hogy barnának látszik az, ami nem is az, hanem olyan színjátszós, mint a játékra felajánlott fülim gyöngyei. És néhol stopperekkel megállítottam a gyöngysort (ilyet is először használtam), hogy érvényesülhessen a memóriadrót nagyonszép türkiz színe. Remélem, azért az esti lámpafényes fotó nagyjából visszaadja :)

3 megjegyzés:

  1. én egyszer csak egy memóriagyűrűt fűztem fel.. hát már az is épp elég volt brrrr.. :)) szóval minden elismerésem :)
    és szépek a színek :) ilyet meg még nem is láttam, hogy a karkötő maga is színes.. tök jó :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia Susu!
    Köszönöm a kedves szavakat, örülök, hogy tetszenek a munkáim. :) A kék memória most biztosan saját használatos, már fel is avattam, de e-mail-ben nyugodtan keress (kiss.enikoe@gmail.com), biztosan meg tudunk egyezni. :) további szép napot!

    VálaszTörlés