2010. június 26., szombat

Állatkert, 2010

Mint ahogyan előrejeleztem, ma állatkertezni voltunk, nekiindultunk, nem jött közbe más program, és az idő is kedvező volt, legalábbis Pesten, a Városliget környékén (itthon állítólag eléggé esős volt az egész nap). Kellemes nap volt, kellemesen elfáradtunk, sokat sétáltunk, láttunk sok szép és aranyos állatot és sok szép növényt. De beszéljenek helyettem inkább a képek.

Játék


Egy bájos teremtmény


Óriásbébi


Vissza a gyerekkorba :)


Cogito, ergo sum


Szeretet


Finom falatok


Zivatar után


Hortenzia


Fürdés után

Pihenés

3 megjegyzés:

  1. De jó Neked, örülök, h az idő nem volt gonosz! Néha az tud ám lenni :S Nagyon tetszenek a fotók, aranyosak az állatkák - a zsiráf etetésen jót mosolyogtam, mókás :)

    VálaszTörlés
  2. :) igen, szerencsére az idő kedvezett nekünk. szerintem ebből nem lehet kinőni :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó képek. Én anno a fóka-showért oda voltam :D

    VálaszTörlés