2011. május 25., szerda

Újabb életjel

Nem vesztem el, tényleg, bár tudom, úgy tűnhet...
Mostanában a meló "kissé" lefoglal, így nincs erőm semmi extrára, örülök, ha este kicsit ledőlhetek a tv elé, bár sokszor még ilyenkor is melózok... De nem panaszkodom, mert legalább van munkám, sokan + hiába keresnek. Az új lakás is alakul, bár a rengeteg meló miatt kb. én teszek érte a legkevesebbet, szerintem a szüleimnek már kicsit (?) elegük is van belőle(m), hogy még ezzel is nekik kell foglalkozniuk. Amúgy most kivételesen itthon vagyok, épp a lakásfelújítás miatt, kádat + csempét festenek, igazi színkavalkád kezd kialakulni itt a lakásban. :) Ülök a lila szobámban, kinézek a barack/narancs színű előszobába, aminek a másik oldalán épp a zöld fürdőszoba alakul... :) Nem is tudom, mik a kedvenc színeim... :) Amúgy kár, hogy nincs nálam a fényképező, ezt majd egyszer érdemes lenne megörökíteni. Aztán remélem, hamarosan a költözés is meglesz, szépen lassan... Lehet, hogy legközelebb már ezekkel a hírekkel jövök. Amilyen gyakran írok mostanában, van rá esély. :)


3 megjegyzés:

  1. hejhó!

    lehetne egy olyan kérésem,hogy amit tőlem nyertél anno,arról küldj nekem fütyikönyvön képecskét? anno nem publikáltam őket,a gépem meg elszállt jómúltkor,így már nem is tudom
    arra nem nagyon merlek már téged sem megkérni,hogy viselésről küldj képet,mert páran leherapták a fejem,hogy ne már,mert ők nem fotogének,szóval azt csak akkor,ha kedved van:)
    de a sima képekért nagyon hálás lennék:)
    Waltz Elza néven találsz meg,vagy az afuggony@gmail.com címen

    derűt:)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Tetszik a blogod, fel is iratkoztam, kár, hogy már nem készítesz bejegyzést! :(
    Ha van kedved, kukkants be te is hozzám! :)
    Sok puszi!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Épp pár hete gondolkodtam, hogy ha alkotni nem is sok időm van, azért bejegyzéseket kellene újra írnom... :) majd igyekszem! Mindenképpen megnézem a te blogod is! További szép napot! :)

      Törlés